Evet ,benim ilk gebeligimde değerinin arttislari normaldi keseyi görmeye gittik ve aşagidaydi yukarı çıkmasını bekledik sonra kalp atışını duyduk ama kese hala asagidaydi 3.randevumdaysa kese bozulmuş kalp atışı durmuştu ve boş gebelik dendi kürtaj oldum .Yani olabilir aksi şeyler sen gebeliginin tadını çıkar iyi şeyler düşünmeye çaliş