Eda_mustafa Merhaba kızlar. 23.haftamdayım fakat çok fazla sırt ağrım var.sizdede böyle mi? Yada ne yaparsam iyi gelir?lütfen yardım edin🙏
GamzeTopluKk Eda_mustafa ben de 24. haftadan bel ağrım çok fazla eşime masaj yaptırıyorum o rahatlatıyor, desteksiz oturamiyorum , uykudan acisiyla uyandigim oluyor , magnezyum kullanıyorum ama geçmedi bir türlü
ATC Eda_mustafa aynı şekilde sırtım kopuyor resmen kemiklerim birbirine geçiyor sanki doktoruma söyledim dik dur dedi bana 😒
goncacan Eda_mustafa bende ayakta durdugum zamanlarda sirtimin tek bir kısmı deli gibi ağrıyor 🙄 35 haftaligim
mineeeee Eda_mustafa bende de başladı ayakta zor duruyorum 3 ayı nasıl atlatacagiz bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
Eda_mustafa GamzeTopluKk masajda yapsa geçmiyor.gece uykuda bıçak saplanır gibi acıyor. Allah yardımcımız olsun 😭
Eda_mustafa GamzeTopluKk ay ben onu baş ağrısı için kullandım birazcık rahatlatıyor. Ama iştr bebbeğe zararı varmı bilmiyorum
GamzeTopluKk Eda_mustafa daha önce kullanan hamile tanıdıklarım oldu şükür sknti yaşamadılar , biraz hafifleten tek yol o oldu bende ki ağrıları 😊
ATC Eda_mustafa aynen kesinlikle öyle erkek bebek bel agrısı yapar diyorlar diye kendimi avutuyorum 😂😂