Sevvl Slaedz tam tamına aynıyız canım yanı 28 4tte abirebir aynılardı ama sizede küçük geride vs dediler mi acaba
Slaedz Sevvl hayır gayet kiloları olması gerektiği gibi dedi zaten ikiz bebeklerde tek bebek kilosu beklemek biraz saçma değil mi
denizarenmom Sevvl seninkiler ikiz diye psikolojini bozdular resmen ya hep goruyorum yorumlarini uzulme lutfen bak benim tek oldugu halde 27de 1076 gramdi bende iki doktor takipliyim ikiside tam haftasiyla uyumlu diyor
Sevvl Slaedz evet saçma cabım ben demedim zaten doktorlar dedi 🙃 hemde 3 4 doktor o yüzden sizdede aynı olunca sordum bende cuma gideceğim perınatoloji tekrar bakacak bakalım be kadar olmuşlar
Slaedz Sevvl bana neler neler dediler yüüzme karşı aldır bebeklerin resmen uzaylı gibi bile dediler boşver pek takma😅😇
Sevvl denizarenmom ay valla saldım artık yavru bu ne ya her doktor ayrı bısey söylüyor bakalım cuma gideceğiz me olmuş bizim minnoslar
denizarenmom Sevvl valla uzme kendini ben hic kilosunu onemsemiyorum kiloyu doguncada alir saglikli olsun yeter
Sevvl denizarenmom tabi calla bende öyle ınan zayıf kılolu da değilim niye öyle diyorlar niye benı perınatolojiye yolladılar bısey varmış gibi bunları takıyorum
kahvekokusu_ 37+2 de 3 kiloydu 38+4 de cuma günü randevumuz var kaç oldu çok merak ediyorum . Benim beslenmeme kıyasla yavaş kilo alıyor haftasını hiç geçmedi tam haftasıyla uyumlu çıktı .
denizarenmom Sevvl olsun yonlendirsin o daha iyi bakar emin ol ikizlere ragmen cok cok iyi bile geldin bi ara 24de yattin ya valla dogurcan sandim bak sukur onun ustune ne kadar zaman gecti
Sevvl denizarenmom 29+2 teyzesı valla şükğr doktorlar suan doğsalar bile yaşarlar diyor tabi onu Allah bilir ama❤️