Serife2323 Kızlar aramızda 11 haftalık gebeler var mı nasıl geçiyor hamileliğiniz cinsiyet tahmini yapabilen var mı?
aaslim Serife2323 11+1 im, cuma doktora gideceğim inşallah o da tahmin eder. Ben hiç anlamam tahminlerden 😁
Hamide1010 Serife2323 hamilelik aşırı kötü geçiyor. Mide bulantıları hayattan soğuttu su bile midemi bulandırıyor hiçbir mide ilacı işe yaramıyor akşam sabaha kadar kustum sabah 7ydi yatağa yattığımda :(
Nazlicihangir Serife2323 11+0 bende 🥰 Şu an bol uyku dışında pek sıkıntı yok bakalım haftaya salı randevum bakalım ne der. Cinsiyete birşey hissetmiyorum, çin takvimine göre kız. 1 tane daha kızım var sağlıklı olsun yeterli 🥰
Serife2323 aaslim ay inşallah tahmin yapar ben de 12 haftayı geçince gidicem belki şansım artar diye düşünerek 🤭
Serife2323 Nazlicihangir bende 11+0 haftalığım bugün ayın 13ü gibi gitmeyi planlıyorum 😊 Çin takviminde bende de kız yazıyor ve sanki kız hissediyorum🫠
Mariannaa Ben sat a göre 11+3 biliyorum. Bu gün doktor 12 hafta dedi. Normal mi bu? Bide bulantı devam ediyor ve çok uykuluyum devamlı. Rabbim sağlıkla süreci tamamlamayı nasip etsin hepimize 🌸
Nazlicihangir Serife2323 Hayırlısı olsun inşallah, ilk kızımda da böyleydim bana da kız gibi geliyor 🥰