gl12cn34 sizi o kadar iyi anlıyorum ki 🥺 aynı şeyleri düşünüp denemişiz hep, rabbim güç kuvvet versin hepimize, hiç birimizi bu yolda üzmesin inşallah 🤲🏻
Bende 1 dış gebelik geçirdim kötü sonuçlandı çok geç kalınmıştı tek tüplü yola devam ediyorum, sonra 1 sene beklemem önerildi 🥺 1. yıl dolunca benim hiç umudum olmadığı için çünkü tek tüplüyüm imkansız geldi gözüme, tüp bebek denedik ve kocaman bi sıfırla geri döndük, genetik testler yapıldı, pıhtılaşma testi, spermiogramlar herşey tertemiz çıktı, sadece pıhtılaşmada 2 genim sıkıntılı sanırım, biri homozigot diğeri heterezigot, doktor bunlarla pıhtılaşma var diyemeyiz dedi, daha sonrasında geçtiğimiz kasım ayında hamile kaldım büyük bi sevinçle ama kimyasal oldu aralıkta kaybettim boşluğa düştüm, o ay bida hamile kalmışım onuda 18 ocakta kaybettim resmen 2-3 ayım kayıpla geçti, öyle yıpratıcı ki 🥺