Nezosikra 555eeee67 9+0 olduk bakalım güzel geçiyor benim ki genellikle biraz bel ağrım var sadece bulantım da yoğun değil allahtan ara ara oluyor sizinki nasıl. Geçiyor 😊🤗
Nezosikra 555eeee67 inşallah bi sorun olmaz kuzum benimde kanama alanı var dikkat et dedi doktorum bide çok düşük öyküm var benim 4 tane düştü inşallah bebislerimize bişey olmadan sag salim alırız kucağımiza 😊