bubuiledudu şöyle bı durum var evet asıl sirun eşinizde şuanda ama eşinizde ciddi oranda sorun olsaydı iki kere hanile kalmazdiniz. Bence siz bı rahim filmi çektirin çünkü sen hamile jalabiliyosun fakat rahmin bebeği kabul etmiyo mu duyim ne diyim bilemedim. Sen gebe kalabilen birisin fakat devamı gelmiyo bence bunu detaylı şekilde araştırılması gerek. Tüp Bebek konsunda bişi diyemem ama mutlaka sana rahim filmi çekmeleri gerek ki ona göre tedavi uygulamaları gerekiyodu. Ultrasonda hiç bişey detaylı görünmez o yüzden detaylı görüntüleme yani rahim filmi çekilsin ki bı sorun varsa bilinmesi gerek sorunu ortadan kaldirip tamamen sorunlar ortadan kalktıktan sonra tedavi uygulanması gerek aksi takdirde eşinde bı sorun olmasada sende görünür de bı sorun olmasa da bu bu şekilde devam eder ya gebe kalamadim doğal yolla ya da gebe kalıp kaybedersin. Bence kzum doktorumla tam olarak detaylı görüş, ultrason çeksinler sana. Mesela bende de eşimde de hiç bı sorun yok ben 3 kere rahim filmi çektirdim sağ tüpümde yapışıklık vardı ama gebe kalmama engel değildi her seferinde de açıldı ama olmuyo. Ki esiminde hiç bir sorunu yok hatta normalden bile herşeyi yüksekmiş hızı yüksek kalitesi vs yüksek çok iyiydi ama bende tıkanıklık vardı ve engel değildi buna rağmen olmadı, ki hiç de gebelik yaşamadım. 21 yaşındayım şuan herkez daha gençsin olur diyo yanı çok saçma bunun asla yaş ile alakası yok olcagi varsa zaten şimdi olur böyle diyenlere gerckrten sinir oluyorum he tabi yaşım genç olduğu için en azından zamanım var tedavi uygulamaya ama zaten ortada tan olarak sorun yokken gebe llik oluşuyosa demek ki rabbim şimdi nasip etmiyo. Bunun yaş ile alakası yok yani konuyu nerden nereye getirdim ya neyse bacım sen doktorumla tam detaylı görüş bunları önce 🤲🤲