1Bebegimiz Selam arkadaşlar hamilelikten bu yana hep geç uyanıyorum saat 11 buçugu bile buluyor . Buda morelimi bozuyo günden verim alamıyo gibi bütün gün uykulu sersem geziyorum erken uyanabilmek için ne yapmalıyım ???
Morning-star 1Bebegimiz Telefonun alarmını kur canım gune erken başlarsın mis gibi kahvaltını yaparsın işlerini halledersin☺️ sonra zaten vücut alışır diye düşünüyorum.
Semyyy 1Bebegimiz iyi 11 buçukta uyanabiliyosun benim uyanmam 1i buluyo valla kalkamiyorum cok karanlik yatak odam birde istesemde uyanamiyorum :))
yanlisanlamaama 1Bebegimiz hayatta kalkamıyorum kalkarsam da bulduğum ilk yere çöküp uyumaya devam ediyorum 😀
Aaaysee 1Bebegimiz kayınvalidene gitmelisin 😂 bende hep 12 de kalkıyordum 1 i bile buluyordu 3 haftadır kayınvalidemlerdeyim 9 bucukta kalkıyoruz eve döncem bi kaç gün sonra bakalım nolcak 😁 ama kendini şartlayıp alarm kurarsan kalabilirsin bence
boygirlmom Ben de 11.30 da uyaniyorum ve tum gunum yatakta geciyo hamileligimin basindan beri. Suan 12-3 um 13.haftanin bitmesini bekliyorum 🤷🏼♀️sizin ne kadar bebek?
Ozgeelaa Ben 34. Haftadayım sabaha kadar uyuyamadığım için sabah 8 de yatıp öğlen 3 de kalkıyorum bir de beni düşünün🤧🤧🤧🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
iremsenpli11 Keşke uyuyabilsem bende sabahın 8inde uyanıyorum bıktım artık vakit geçmiyor erkenden kalkinca