Kızlar bugün doktora gittim mitral kapak yetmezliğim vardı hamile kalmadan oncen kardiyoloji bölümüne gittim hamileliğimde bi sıkıntı olmayacağını söylemişti onun üzerine hamile kaldım bugün gittiğimde hastaneye yatışımın olabileceğini söyledi doktor moralim çok bozuk mitral kapak hastası olup sıkıntı çeken varmı aranızda 😢