Selam kızlar 19+5 olduk bugun ama pek hareketlerini hissetmiyorum 18de falan 2 kere sadece pıt pıt diye seyirme olmuştu ozaman hissetmiştim yani ama bu hafta hiç hissetmedim neredeyse çikolata falan da yiyip yattım ama pek odaklanamıyorum gibi de oluyor ama bilemedm normal mi Bi yan yatınca sanki içimde dalgalanan birşey oluyor gibi bebiş olabilir mi 🙄 çokta acele etmek istemiyorum ama sormak istedm 🤭