Muhibbi Selam canım anneler 🥰 29 haftalik hamileyim . 28de yani 7 aylıkken işe başladım sigorta girişim yapıldı. Bende sigortadan dolayi dogum parasindan yararlanabiliyor muyum?
Cayvarmiya Doğuma kadar 90 gün sigorta olmuş oluyor mu hesaplayamadım 90 gün sigortalı olunması gerekiyormuş