Rabiafa Haftadayım 35 haftalık gelişimi var dedi doktor. Şeker sorunu yok. Bu durumda sizce tedirgin olmalıyım ?
Hallerimvarbenim Rabiafa Hayır kuzu gelişimi güzel bebişin sonlara doğru haftasını yakalıyor zaten genelde benim oğlumda ilk haftalardan beri iki hafta öndeydi 37deyiz simdi 3-4 güne düştü fark
Rabiafa Yani son ayda normale dönüyor ozaman. Cok tesekkur ederim 🌷 bi an tedirgin oldum doktor herhangi bi sorun yok dedi gerçi