2 ay 9 günlük Bebeğim çok kötü grıp oldu doktora gıttık doktor ciğerler temiz dedi hava ve fızyolojık serum verdi çok öksürüyor ve burnu çok tıkalı günde 3 kere ventolın 2 kere başka hava verıyorum her sütten önce fizyolojik serumla temızlıyorum evı havalandırıyorum cıgerlere ınsın istemiyorum lütfen başka yapabılcek ney var