Arkadaşlar bu sonuçlardan anlayan var mi acaba ☺️
Glsacar32- şekeriniz normal neden 100 gr lık yükleme yaptılar 50-75 yapılıyor genelde
Selisce dün 50 yüksek çıkınca yaptı
Glsacar32- anladım geçmiş olsun 50 de değerleriniz neydi