Momsy410 yanlış bilgi vermek istemem, herkesin doğum sancısı farklı oluyor ama sanmıyorum doğum sancısı olsun. Doğum sancısı belirli aralıklarla gelir şiddeti git gide artar. Ve en son ıkınma isteği gelir. Sizinki sanki yorulmaya ayakta kalmaya ve bebeğin hareketlerine bağlı bir ağrı sancı gibi duruyor. Artık son zamanlarda bizimde organlarımız yer değiştirdiği için bel boyun kasık her yerde ağrı oluyor. İçimiz rahat etmezse dinlenince geçen bir ağrı değilse bir acile gidersiniz isterseniz. Sağlıkla kavuşun 🫶🏻