Arkadaşlar merhaba ben daha önce 1 kimyasal gebelik 2 kez de bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum takrar hamileyim 4+3 üm hamile kalmadan önce doktorum ecopirin başladı yaklaşık bir aydır kullanıyorum bugün doktora gittim ultrason bakmadı daha çok erken gözükmez dedi kan ve idrar tahlilleri istedi hepsi gayet iyi dedi hiçbişi kullanma dedi kese gözükünve ecopirin başlayacak kalp atışı duyulunca da ocsapar 4000 merak ettiğim diğer gebelikleirm de bebeğin kalp atışını 1 kez duydum sonra duyulmadı ecopirini doktorum kullanma kese gözükünve başlayalım dedi Bn kullanmak istiyorum sizce napıyım