naciye_KM Kızlar bugün 38 haftama girdim. Geceleri kasık ağrısı yüzünden kesinlikle uyuyamıyorum. Bir tavsiyeniz var mı acaba? Sancım yok ama kasık ağrılarım çok fazla doğum böyle başlayabilir mi?
Hifanisa naciye_KM Bende 37+2. Bir haftadır çekiyorum kasık ağrısı bel ağrısı ama hiç çözüm yok. Doktora gittin mi belki nst de sancı falan çıkar
naciye_KM Birkaç yerde sancı var dedi doktor ama doğum yapacak kadar yokmuş. Haftaya çatı muayenem var
Hifanisa naciye_KM Aynı bende de öyle hafif sancı çıkıyor 3 cm açıklık var dedi. Suni sancıyla dogurtturum dedi ama ben kendi sancım bekliyorum. Hayırlısı olsun senin ilk doğumun sanırım