Merhaba çalışan anneler doğum izni hakkında beni biraz bilgilendirir misiniz benim anlamadıkları var 32. Haftada raporunuzu alınca izin süresince maaş yatiyormu ? Rapor parası ne zaman elimize geçiyor ve doğumdan sonraki 2 aydada maaş işyerinden yatiyormu sizler nasıl yasadiniz bilgisi olanlarpaylasabilirmi çok kısa bi zamanim kaldı