Kızlar 28 Ocak bat olmadım ve ilk kez adet gecikmesi yaşıyorum bugün 5. Gün gecikmedeyim 3. Gün gecikmede erken gebelik testinde negatif çıktı kanda 2.30 çıktı negatif dün akşama doğru iç çamaşırımda çok az ve açık pembemsi leke geldi dedim tamam adet oldum ama olmadım devamı gelmedi daha deminde lavaboya gittiğimde sadece peçeteye silince çok az leke geldi umutlanmakta istemiyorum ama yerleşmemidir sizce yerleşme kaç gün sürer nasıl olur test yapsam şuan çıkar mı internetten araştırdığıma göre yerleşme kanamasından 6 gün sonra teste çıkar yazıyo