Momyyyrabiss Kızlar aranızda Balıkesir Atatürk Şehir Hastanesi’nde doğum yapan var mı? Çok kararsızım. Ebeler nasıl? Eşimi odaya alırlar mı? Refakatçi kalabiliyormu ? Bilenleriniz cevap verirse çok sevinirim🙏🏻
Aysesertan Ben 21 yılında doğum yaptım o zaman pandemi vardı doğumu tek yapıyorsun refakatçi olmuyor doğumdan sonra yanında sadece bayan kalabiliyor eşin 10 dk belki 20 dk kalabiliyor