Rabiadmr05 arkadaşım o kadar memnun kaldı ki göğsü mahfolmuştu ben de alacağım emzirirken ağlıyordu çığlık atıyordu acıdan alıp önceden kullanmak gerekliymiş doğum öncesi göğüs ucu kremi ve kapak kullanılma çok iyi oluyormuş o doğumdan sonra böyle eziyet çekince kullanmaya başladı faydasını gördü