iremsenpli11 Sizin de oluyor mu serklan olunca biraz korkutuyor herşey arada batma oluyor kasiklarimda normal diyor bir çok insan siz neler yaşıyorsunuz ?
yagizegemom iremsenpli11 aynı gündeyiz benimde oluyor canım normaldir diye düşünüyorum bebek artık doğum pozisyonuna geçiyormuş
yagizegemom denizarenmom dönmemişti galiba senin minik kuzum dönüyo olabilir 2-3 gün banada aynısı oldu meğerse dönmüş🫠🤭
yagizegemom denizarenmom bende aşağıda hissediyordum sanki çıkacak gibi 🤭 hiç döndüğünü düşünememiştim bi kaç gün kasıklarım çok ağrıdı kramplarım çok fazla oldu bide özel bölgemin üst tarafı ağrıyordu özellikle yatarken sağa sola dönerken 🫠 inşallah senin cimcime de dönmüştür 🫶🏻