nsaydn Bugün 36+6 olarak kontrole geldim. Dr suyumun tekrar azaldığını ve cuma günü kontrol edeceğini azalma devam ediyorsa ciğer geliştirici iğne yapacağını söyledi. Ben ilk kez bu haftalarda yapıldığını duydum. Yaşayan bilen var mı?
Prenses34_annesi nsaydn Ben de ilk defa duydum 37. Haftada vurulduğunu 37. Hafta doğuma uygun diye biliyorum canım ama doktorum bir bildiği vardır belki diyorum 🥰
strawbery nsaydn 36 dan sonra yapilmiyor diye biliyirum canim ben oglumu 37 +2 de dogurdum hic bi sorunda yasamadim neden igneye gerek duydunuz diye sor bence
Aysegul-duzgun nsaydn dün gittim bende yarın tam 37.hafta olcaz suyumun sınırda olduğunu söyledi cuma günü tekrer gel yatıs yapa bilirim dedi ama iğne demedi bakalım hakkimizda hayirlisi
nsaydn Prenses34_annesi ben önceki kızımı 37+1 de doğurdum. Hiç öyle bi durum yoktu. Herhalde vardır bi bildiği😒
Babykalamar nsaydn bebekten bebege degisir. Belki bu bebeginizin gelisimini tam gormuyodur ultrasonda onlem amacli vuruyordur
nsaydn Aysegul-duzgun iğneyi oldum şimdi. Nst takibi yapılıyor hala. İnşallah Allah hayırlı doğumlar nasip etsin size de🙏🏻
nsaydn Babykalamar sanırım dediğiniz gibi. Su az olduğu için görüntü çok flu dedi. İğneyi oldum zaten şimdi.
Babykalamar nsaydn tedirgin olmayin her ihtimale karsi yapmis doktorunuz gorememis su az diye. Insallah saglikla dogsr
Sumeyye1234 nsaydn normalde 37 hafta doğuma uygundur ama belkide doktorun risk almak istememiştir ben 38 de doğum yaptığım halde bebeğimin ciğerleri tam gelişmemişti yoğun bakımda kalmıştı 10 gün
Cancannn nsaydn 37.hafta doğuma uygun bi hafta benim 26.haftada kanamam oldu 26.haftada ciğer geliştirici iğne yapıldı ve 37.hafta da sezeryan ile doğum yapabileceğim söylendi.17 şubat için sezeryan günü aldık rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
nsaydn Cancannn amin inşallah. Belkide benide doğuma alıcak o yüzden risk almak istemedi. Hayırlısı olsun inşallah🙏🏻