Gursesgurses Msalbyrk benimde 7 cikmisti canim. Sonra yukselerek artti. Onemli olan artmasi iki katina cikmasi. Buyuk ihtimal hamiledir hayirli olsun 😊
Eceeee Msalbyrk benimde öyleydi :) çok erken farketmiş ama belli olmuyor keseyi görene kadar epey beklesin doktora öyle gitsin
Tgbabsra Msalbyrk var ama sağlıklı gebelik mi kimyasal mı filan ona bakmalarını lazım doktorlar ondan kesin konuşamaz
Msalbyrk Gursesgurses sadece 7 miydi .. 2 gun önce 17.8 di bugn 22.9 daha hzli ilerlemesi gerekmyo mu 🤔
Gursesgurses Msalbyrk iki katina cikmasi lazim canim. Benim once 7ydi 2 gun sonra 33 falandi yanlis hatirlamiyosam. Iki gun sonrada 117 falan olmustu. Bu civardaydi tam hatirlamiyorum. Kimyasal gebelik olabilir. Tekrar gitsin 2gun sonra
Destina21 Msalbyrk çok yavaş artmış iki günde bir yaklaşık iki kat artmalı.. eğer artmazsa ya da az artarsa kimyasal gebeliktir.. iki günde bir kan verin
Sevincasut Normalde en az 2 katına çıkması gerekiyor yani 30 üstü olması gerekiyor inaşllah normal Bi gebelik geçirirsiniz ama beklemekte ve tahlil yaptırmakta fayda var
Eceeee Msalbyrk ya iki günde bir kan verir düzenli artış var mı diye bakar ama yine kesin olmaz en az iki haftayı bulur kesenin görünmesi