22.6 günlüğüm kızlar detaylıdan sonra bebeğimde 1 hafta gerilik cıktı bebişim boyut olarak da küçük çıktı sonra yakından takibe alındım bugün tekrar gittiğimde kafa ölçümü tam sınırda cıktı doktor tekrardan sıvı alalım bi bakalım dedi genetik herşeyine ben nasıl kıyacagım bişi olursa bile cocuguma bir düşüğüm var varmı başına gelen böyle bi durum :(