Edafmo Safiyenurrr ben Şubat sonu inşallah doğurcam tam Mart olmuyor ama bana çevremden çok fazla kıyafet geldi o yüzden almadım ben. Gelmeseydi mutlaka alırdım ama indirimde gördükçe büyik bedenleri falan da aldım ben