Mkdemir53 Merhabalar bebeğin yüzünü görebilmek için illa renkli ultrasona mı girmek gerekiyor normal ultrasonda renksiz olarak görüntü alınmıyor mu
Mhtpflz Mkdemir53 doktorunuza bağlı her doktor vermiyor renklide doktor anı olarak ikş tane verdi bize kalın baskıydı
VussVuss Mkdemir53 bizim doktorda renkli ultrason cihazi yoktu eminde degilim gerci ama olsaydi neden gostermesin cocugu. Anca detayli ultrason icin baska yere gittiğimde alabildim oda 1 tanecik
Busel Mkdemir53 biz hiç bir yerde yüzünü göremedik detaylida bile 27.haftanin içindeyiz 20den sonra her hafta kısa sürelerle bakıyor ama eller hep yüzde hiç göremiyoruz 🤣
Nursaygi Mkdemir53 Araştırma hastanesi takipliyim mesela orasının ultrasonları kötü yüzü belli olmuyor. Detaylı ultrason için özel doktora gittim 21. Haftada o verdi yüzünün net fotoğrafını. Bence doktorunuza sorun yüzünün net olduğu bir fotoğraf alabilir miyim diye.
mucizem___ Simayla devlette renkli ultrason yok zaten hatta bizim buradaki devlet kadın dogumcuları sacma sapan resimler veriyor ne oldugu belli değil ama devletin detaylı ultrasonunda daha iyi halleri cıkıyor kolu bacagı VS belli ama özelde veriyorlar renkli ultrason
Mhtpflz Simayla aslında 30 haftadan sonra daha net oluyor ama doktorun cihazı uygunsa tabi benim 21 de suratı belli oluyordu
Simayla mucizem___ özele gidiyorum zaten devlete değil ama bize vermediler daha erken dönemlerde mi vermiyorlar aceba o yüzden sordum bizim i istememiz gerekiyor
Yarenylmz Simayla kendin söyleyebilirsin ben söylemiştim 27 haftada en net görürüz yüzünü renklide demişti ama bebek göstermedi tabi
mucizem___ Simayla kac haftalık sını bilmiyorum ama aşago yukarı 13 haftalardan sonra bebek yüzü belli oluyor doktor da görebiliyorsa yüzü dönükse söylemesi lazım gidince sorun bence isteyin yani benim doktorum renkli ultrason dan izletmişti bile bana size de göstermesi lazım kendini bakarken ve siz isteyin bence demek ki o doktor nasıl olsa istemiyorlar diyip üzenmiyor
Simayla mucizem___ daha bize baya erknmiş ozaman daha istesende veremez 9+1günlük daha ilerleyen zamanlara sizden öğrendiğim iyi oldu sağlıkla ozamana gelirsek inşallah isteyim vermezse 🥰
Maviboncuk52 Busel ben 36 haftadayım daha bu zamana kadar yüzünü net gördüğümüz resimimiz yok artık umudu kestim doğunca gösterecek herhalde gül yüzünü:))
ensensr23 4 aylıkken oğlum kolunu birbirine bağlamıştı doktorumda bunu renkli şekilde çekip verdi bize. Her hastanede olmayabilir gittiğim üniversite hastanesiydi imkanları iyi olan hastanelerde olur belki. Doktorunada kalmış olsa dahi vermeyen doktorda var.
1asel-duru Mkdemir53 normal devlet hastanesinde maalesef renkli olarak vermiyor özel de ya da detaylı ultrason yapan klinikler de veriyorlar devlet hastanesinde siyah beyaz oluyor biliyorsunuzdur
Babykalamar Mkdemir53 hastaneye ve doktora bagli biraz. Ben ozele gidiyorum 7. Haftadan suana 36. Haftaya kadar hem 2-3 renkli hem 4-5 tanede siyah beyaz fotosunu veriyor her muaynede