PelinOuzhan
Merhaba arkadaşlar İstanbulDa yaşıyorum Şubat ayında nasipse doğumum olucak hastane odası süslemesi için sizden fikirler edinmek istiyorum organizasyon şirketlerinin fiyatı bütçeme pek uymuyor kendim bişiler yapmak istiyorum mesela Cakepopslar yapmak istiyorum bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabılırler mi??? Yada fiyatı uygun olan instagramdan sayfalar önermenizi istiyorum?? Başka fikirler de alabılırim şimdiden teşekkürler 😊🙏🏻