Kızlar Merhaba Dün Geceden Beri Hem Karnım Alt Bölgesinde Hem Belimde Sürekli Ağrı Oldu Ama Bu Ağrılar Öyle Şiddetli Derecede Degildi Adet Olacagımız Zaman Hafıf Hafıf Ağrılar Olur Ya O Sekılde Idı Bide Vajınamda Baskı Vardı Yattım Duş Aldım Gecmedı Sımdı İse Kalkdm Belimde O Agrı Hala Devam Edıyo Sizce Endse etmem gereken bir durum Var mı Hastaneye Gitmek istiyorum ama burda hastane sistemı berbat nts ye girmek bile 3 saat sürüyor sizlere danısmak istedim agrı bazende bacagımın arka kısmına vuruyo sızlama seklinde