Doğumuma az kaldı ve yaklaşık aynı haftalarda benimde başladı ve hala devam ediyor. Beni tamamen geçiren bir şey olmadı sadece çok şiddetli ağırdığında rahatlatan ya da bir saatte olsa azaltan şeyler oldu. Öncelikle hayatımda hiç bu kadar elma yememiştim😂 sonrasında soğuk sütü yudum yudum içmek rahatlatıyor. Gaviscon, rennie duo bunlar zaten hep elimin altında. Yoğurtta biraz iyi geliyor. Böyle böyle geçti zaman. Şuan bile midem alev ateş şekilde yazıyorum maalesef.