Açıkcası setine gerek yok tek bir biberon 100 cc lik yeterli oluyor ilk zamanlar göğüsler fazla süt üretimi yapabiliyor ve sütü sağıp biberonla verme ihtiyacı hissedebilirsin yada sütün yeterli gelmeye bilir doktorunuz formül mama desteği vermeni isteye bilir bu sebeble biberona ihtiyaç duyabilirsin ben şükürler olsun sadece emzirdim ekstradan da sağıp biberonla verdim büyük bi nimetti hem biberon hem emzirme ikisinde de red yaşamadım dışarıda işlerim oldugunda evde anneme eşime bırakıp sütümü çıkabiliyordum oyuzden bence çok gerekli ama setine dediğim gibi gerek yok