35 haftalıkken aniden su gelmesiyle spinal sezaryan oldum çok şükür solunumu kendi yapıyor fakat emme refleksi yavaş olduğu icin kuvezde böyle olan anneler varmı ne zaman çıkar acaba kuvezden ilk yanımdaydı yavrum iki üç saat sonra kanda enfeksiyon var deyip aldılar çok şükür o geçmiş ama şimdi emme refleksi yavaş çok ağlıyorum böyle olan varmı