İlk gebeliğim o yüzden bilmiyorum, tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var. Ben şimdi 10’lu hastane çıkışlarından falan almadım. Tulumu, şapkası eldiveni olan takımlardan aldım. Bunun içine başka ne koyup doğar doğmaz ebeye vermemiz lazım. Zıbın, çorap mı koyup vermeliyim yoksa alt pantolon da eklemeli miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.