Duyguch01 doktorlar sürekli bırsey söyluyor, gercekten anlamıyorum bazen her seyı bılmek iyi degıl sanki. Önceden hamıle kadınlar ne yapıyorlarmıs acaba. Bı hamıle kaldıklarını bılırlermıs bı dogurduklarını. Bnm doktorumda geriden gelıyor bbegınız dedı genetık olabılır istersen amnıyosentez yapalım dedı 29. Haftadayız bide 🙄 para tuzakları bır tedavısı yok ama diyorlar bıdee . Lütfen cok kafaya takmayın dua edın sadecee bence bu ultrasonların da yanılma payı olabılır . Cnkü devlette baska cıkıyor özelde baska seylerrr.. gercektenn saglıkla dogurayım baska bısey ıstemıyrmm artkk