Merhaba kızlar, 25 haftalık gebeyim. Van Lokman hayat hastanesinde Yasemin Karamana gidiyorum çok bilgili, tecrübeli bir doktor fakat değiştiricem sanırım. Çünkü hep konuşmaları sezeryana yönelik. Bende herşey normal giderse Allahın izniyle normal doğum yapmak istiyorum. Gülsüm Feyza Kızıltan var gidip memnun kalanlar var mı acaba?