Zynp-1 canım ben 2 normal doğum yaptım. Bir pijama ikisnde de yeterli olmadı. Kanama olduğu için dışına taşma ihtimali çok yüksek.
Ee doğumdan ilk çıkınca üşüyorsun ama hastaneler sıcak olduğu için terlediğinden dolayı yine değiştirme ihtiyacı duyabiliyorsun. Bence en az 2 en fazla 3 pijama konulmalı.