Goktugc Kızlar doktor artık kreme başlamam gerektiğini söyledi kremler oldukça pahalı ayva çekirdeğini bekletip jel kıvama gelince sirenleri duydum kullanıp memnun olanlar var mı
Eceecim Goktugc ben de ayva çekirdeği bekletiyorum ☺️ Kaçıncı haftada başlamak gerekiyormuş acaba ? Bir de ebe e vitamini çok iyi geliyor demişti. Kremler her ne kadar masum gibi görünse de önermiyorum demişti ama bilemiyorum. 🤷🏻♀️
Tatars Goktugc göğüs ucu kremini son bir ayda öneriyorlar hem yara olup zorlanmayalım diye hemde emmeye hazırlansın diye ben lansinoh kullanıyorum gayet memnunum 39+6 dayız🙈
Goktugc Eceecim nasıl yaptınız tarifini verir misiniz buzdolabında mı bekliyor dinlenme süresi ne kadar bide kaç gün içinde bitirmek gerekiyor
Eceecim Goktugc henüz çekirdek olarak bekletiyorum. Doğumdan sonra üzerine biraz ılık su döküp jöle haline getirip sürücem. Dolapta ne kadar bekletilebiliyo o şekilde bilmiyorum açıkcası. Bilenler yazarsa öğreniriz burdan🌸
Hallerimvarbenim Goktugc Göğüs kremlerine 36-37 hafta civarı başlanıyor canım emin misin doktorun karın bölgen için çatlak kremine başla demiş olmasın
Goktugc Hallerimvarbenim ne kadar erken başlanırsa o kadar iyiymiş çünkü benim göğüs uçlarımda artık kaşıntı başlamıştı