benimde çıktı 6 haftada 7 ve 8 de tekrar bakıldığında görünmedi yani geçici bi durumdur takibini yapmak gerekiyor ilerleyen dönemlerde sanırım probleme yol açmaması için bu kadar erken haftalarda kendine endişe edinerek strese sokma kendini bebişin sağlığı için pozitif ol sürekli çok geçmiş olsun