Nefeslina Anneler merhaba ılk hamılelıgım 25 hfalıgım vajinamın içinde ağrı hıssedıyorum bazen bu normal bıseymı bılgısı olan yazarsa cok sevınırım 😞
ebru_ecrin_demir Nefeslina merhaba bende 25+3 üm benimde ara ara aşşağıma baskı yapıyor ve sancı giriyor bu haftalarda normaldir die düşünüyorum bazen kasıklarımında altında haraket ediyor