Yldz-z İstanbul Yenihayat tıp merkezinde doğum yapan ya da yapacak olan var mı? iyi bir hastane mi? Duyan bilen yazabilir mi lütfen 🙏🌸 normal doğum 4500 , sezeryan 7000 tl’miş