Samye18 adetim 4 gün gecikti sonra test yaptım ikinci çizgi belli belirsiz silik çıktı birgün sonra tekrar yaptım oda aynı silik çıktı ama çok belirgin değildi sonra doktora gittim beta hcg 28 çıktı dün Doktorda normalde değer daha yüksek olması lazımdı dedi yeni de olmuş olabilir dedi ama bilmiyorum 😞😞 yarın tekrar gidicem