FatmaAhmett Merhaba kızlar nasılsınız sizlere birşey danışacağım biz 14+3 haftalık olduk yaklaşık 2 haftadır kollarımda parmaklarımda çok uyuşma oluyor bunun sebebini anlamadım neden oluyor sizce fikriniz varmı🙏🏻
ddilaraas Normal canım bıleklerde falan olusan sıslıkler sınıre baskı uyguluyomus uyurken ellerını kollarını yukarda tutarsan rahat edersın gebelıkte gorunuyomus bu uyusmalar