Buseaelisa Şehir hastanesinde sezeryan doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi ?? Eşler refakatçı olabiliyor mu 4 yaşında kızım kata çıkabilir mi ziyaret saatlerinde süreç nasıl ilerliyor ikinci doğumum ama sanki ilkmiş gibi 😂
Ilknuraspinar Buseaelisa merhaba ben 2 ay önce sezeryan doğum yaptım ziyaretci almıyolar refakatcı alıyolar eşleri bile sadece eşya getirmek için alıyolar 10 15 dk durduruyolar yanında benimde 4 yaşında oğlum var maalesef içeri sokmadılar güvenliğin oraya gittim kendim bebekle ☺️