OzgeSrc Dlrege gecen ay yilbasindan oturu erken yatti. Yilbasi hediyesi gibi yani😅 bu ay standart gununde yatar 7 siydi sanirm
Lazz61 Nazli-61 e devletten sosyal yardım a başvuruluyor. Onaylanırsa yine e devletten başvuru sonucundan görürsünüz. Yada kaymakamlığa gidip de başvurabilirsiniz. Evde çalışan yok gelir yok üzerine kayıtlı hiç bir mal vs yok gibi
Dlrege Nazli-61 e devlet üzerinden sosyal yardım yazıp öyle başvuruyosunuz en fazla bir ay içinde açıklanıyor paranız yatınca pttden mesaj geliyor
Dlrege Nzlsgt_1 e devlet üzerinden sosyal yardım yazıp öyle başvuruyosunuz en fazla bir ay içinde açıklanıyor paranız yatınca pttden mesaj geliyor