Ay kilo alanları gördükçe bi rahatladım bi rahatladım ☺️ 30+3 teyiz 15 kg😇 nasıl aldım bi fikrim yok oluverdi 🙄 dr um da sağolsun en son kontrolümde çok kızdı. Çok tepki gösterdi. O gün bugündür çok kafama takıldı bu konu. Kilo alımı fazla olanlara soruyorum ; sizin doktorlarınız da benimkisi gibi tepki gösteriyor mu? Canımı sıktı baya 🥹