baharkarakuzu Merhaba kızlar, 36. Haftadayim gebelik şekerim olduğu için doktorum 38 de doğumu baslatalim dedi normal doğum istediğim için. Doğum suni sancı ile mi başlatılıyor? Benzer durum yaşayan var mı aranızda? Süreç nasıl ilerliyor?
Asosyal baharkarakuzu evet suni sancı ile başlatır çünkü suni sancı açılmaya neden oluyor ve doğum başlıyor
Zeyyno_ baharkarakuzu Suni sancı ile başlatılıyor yada fitil veriliyor kendi sancin yoksa adet ağrısı gibi başlıyor açılma oldukça sancin şiddetleniyor en son bebek doğacağı zaman yyakin ıkınma hissin geliyor o şekilde
Kubrak2016 baharkarakuzu benimki de aynı şekilde😓 pazartesi ye kadar bir değişiklik olmaz ise arkaya dönmezse büyük ihtimalle sezaryen olacağım. 🤷🏼♀️
Mire baharkarakuzu ne yaptınız bende aynı durumdayım yüzünü döndü mü sezeryan mı oldunuz :( ben normal olsun istiyorum 39+2 deyim yüzü dışarıya dönük olduğu için normal zor görünüyor dedi doktor
baharkarakuzu Kubrak2016 neden 38 de almak istiyorlar bir sebebi olsa paylaşması gerekirdi sadece doktorlar çok risk almayı istemiyor sanırım. Gebelik şekerim var dikkat ediyorum suyu yerinde şuan 36. Haftada 3100 kg. Sezeryan olmak istemiyorum diye konuşmuştum ama doktor ile tekrar konuşmam gerekecek sanırım.
Kubrak2016 baharkarakuzu doktorlar risk almıyor artık🤷🏼♀️ benimki de normal olsun istiyorum ama arkasını dönmez ise 40. Haftaya gün verecekmiş dediğim gibi