Nurbanu55 Kızlar tüp bebek transferi sonrası 12. Gün 1003 14.gün 2491 çıkmış normal mi?😊 Bu değere göre kese görünür mü?
2aslan_annesi07 Nurbanu55 masaAllah Allah swt size bagislasin tüp bebek gebelerin de pozitif olunca kendim hamile kalmışım gibi hatta daha çok seviniyorum insaAllah gorursunuz hayırlısı olsun❤️
elifyksk41 Nurbanu55 Transferden 3 hafta sonra çağırmışlardı beni keseyi görmeye . Her doktor aynı mıdır bilmiyorum