CBE13 Kızlar bugün aşılama yaptırıcam iki milyon sperm sayısı çıktı eşimin ,moralimiz bozuldu normalde 10 milyon olması gerekiyormuş bu sayıyla hamile kalan arkadaşlar var mı aranızda? Umut olursunuz belki bana 🥹😞😢
bubuiledudu CBE13 geçmiş olsun maalesef sperm asilama icin onemliymis benim de eşimin 1 milyonun altında çıktı takviyelerle en son 2 milyon olmuştu haftaya yine bakılacak bize direk tüp bebek dediler yine bu şekilde çıkarsa asilama başarısız oluyormuş bu şekilde siz de urolojiye gidip bir kaç ay tedavi dönerseniz en azindan bu süreçte doğal yolla da dönersiniz biz yine de doğal denedik ama bu ay oldu oldu olmadı tüp bebek Allah yardımcınız olsun