Kızlar ya daha 7 aylık hamıleyim ama cevreden o kadar cok sey soyluyorlar ki stresli olursan erken dogurursun yok bilmemne cevreyi biraktm ben de kaygili bi tipim zaten erken dogrmaktan korkuyorm korktgm basıma gelir diye de korkuyorm kendımı rahatlaatmak ıcın ne yapablrim yardm edin lütfen pozitif cümleler duymak hosumuza gider biz hamişlere