Annelerim 31+1 iz hala net bir şekilde isime karar veremedik.Eşim anlamlı güzel bir isim istiyor,bende hem anlamı hemde ahenkli olsun istiyorum.Ama isimlerin karakter özellikleri de çok önemli bizim için.Bu isimleri alan çocuklar nasıl çocuklar karakter olarak ? Ve sizce hangi isim daha güzel ? Yardımlarınz için şimdiden çokça teşekkürler